Αγαπητό μου ημερολόγιο,  Σκέφτομαι και γράφω

Φουντουκοσχολείο!

Μοιραστείτε το :

Τα παιδία παίζει!

Χθες, οι γονείς γίναμε μαθητές στο φουντουκοσχολείο!

Πήγαμε με τον φουντουκομπαμπά και τους άλλους γονείς σε εκδήλωση που διοργάνωσε το σχολείο για το κλείσιμο της χρονιάς και για να πάρουμε τις δημιουργίες, τις καλλιτεχνικές κατασκευές, των παιδιών μας!

Για ακόμα μία φορά εντυπωσιαστήκαμε όλοι οι γονείς! Αυτό το σχολείο δεν σταματάει να μας εκπλήσσει ευχάριστα! Βλέπεις ακριβώς που πάνε τα χρήματα σου και γιατί αξίζει κάθε θυσία να πληρώσεις το κάτι παραπάνω, ώστε το παιδί σου να περνάει τη μέρα του σε τέτοιο περιβάλλον, να περιβάλλεται από τέτοιους ανθρώπους- παιδαγωγούς, έκαστος στο είδος του, και να λαμβάνει τόσα ερεθίσματα που θα τα εξαργυρώσει όλα στο μέλλον. Αυτό το σχολείο είναι επένδυση.

Πήγαμε λοιπόν και κληρωθήκαμε σε 5 ομάδες. Εμένα μου έλαχε κλήρος να είμαι στην ομάδα των γονιών  που θα παίζαμε παιχνίδια της Κάισσα. Όποιος δεν έχει ακουστά την Κάισσα, είναι επιτραπέζια παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους. Εμείς παίξαμε παιχνίδια μνήμης, παρατηρητικότητας, ταχύτητας και στρατηγικής, που παίζουν και τα παιδάκια μας! Γελάσαμε πάρα πολύ, το διασκεδάσαμε πραγματικά! Σε παιχνίδι παρατηρητικότητας βγήκα πρώτη και απόρησα ελαφρώς, γιατί δεν το έχω καθόλου… ούτε σε μνήμη, ούτε σε παρατηρητικότητα, ούτε σε ταχύτητα. Για να είμαι ακριβής, δεν το είχα στην εποχή προ -φουντουκιού! Στην εποχή μετά – φουντουκιού, έχω βελτιωθεί τρομερά και στους 3 αυτούς τομείς.

Ο φουντουκομπαμπάς κληρώθηκε στην ομάδα των γονιών που θα κάνανε κατασκευές και χωρίστηκαν σε υποομάδες. Τους δόθηκε ένα σακουλάκι με κάποια αντικείμενα, μια σύριγγα, χαρτονάκι, καλώδιο, δεν ξέρω τι άλλο, να φτιάξουν φορτηγό με ανατροπή! Καλά που δεν κληρώθηκα σε αυτή την ομάδα, γιατί και 10 χρόνια να με άφηνες εκεί, εγώ φορτηγό με ή χωρίς ανατροπή δεν θα έφτιαχνα! Ο φουντουκομπαμπάς, το τελείωσε πρώτος (χωρίστηκαν σε υποομάδες είπαμε), ε, έκαστος στο είδος του, που ανέφερα και παραπάνω!

Απορώ πως τα 4-5χρονα κατάφεραν να φτιάξουν κάτι τέτοιο. Είδαμε αργότερα σε βίντεογουόλ τις σκέψεις, τις προτάσεις, το ομαδικό brainstorming που κάνανε τα πιτσίνια, για το πώς να τα καταφέρουνε να το φτιάξουνε. Ο προβληματισμός τους ήταν για την ανατροπή, όχι για το φορτηγό αυτό καθ’ αυτό που το είχαν και ευκολάκι!

Μια άλλη ομάδα γονέων, ασχολήθηκε με τη ζωγραφική. Τους δόθηκε βρεγμένο πανί και σύνεργα ζωγραφικής, χρώματα, πινέλα κλπ! Έμαθα ότι φυσούσανε χρώματα μέσα από καλαμάκια και άλλες τέτοιες ενδιαφέρουσες μεθόδους καλλιτεχνίας και δημιούργησαν 2 έργα, «ο παππούς που αράζει» και «ο παππούς και η πίπα του»! Έριξα μια ματιά στις δημιουργίες των φίλτατων γονέων, πααααααρα πολύ ωραίες, αλλά παππού στα έργα τους δεν είδα! Πρέπει να γέλασαν πολύ και αυτοί την ώρα που δημιουργούσαν!

Μία άλλη ομάδα, με τη συνοδεία μουσικών οργάνων, όχι των κλασσικών, κιθάρα κλπ, αλλά κάτι ματσούκια που έβγαζαν νότες κλπ (δεν ξέρω καν πως τα λένε, θα ρωτήσω το  φουντούκι), δημιούργησαν μια ιστορία παραμύθι!

Δεν έχω λόγια! Όλοι οι γονείς γίναμε παιδιά, παίξαμε, καταευχαριστηθήκαμε, γελάσαμε και είδαμε τι κάνουν και τα παιδάκια μας τις ώρες που είναι στο σχολείο!

Στο τέλος πήραμε και τις καλοκαιρινές κατασκευές των παιδιών μας!

IMG_20160630_191817

Ορίστε η κατασκευή του Φουντουκιού και οι κατασκευές των συμμαθητών του από ανακυκλώσιμα υλικά! Μας είχαν ζητήσει προ καιρού να πάμε άδεια μπουκαλάκια από νερό, από αναψυκτικό και από κεσεδάκι γιαουρτιού! Να τι δημιουργήσανε με αυτά, με τη βοήθεια της δασκάλας τους!

IMG_20160630_190422 IMG_20160630_190714

 

Άλλο ένα respect, που λέμε και στο νησί μου, για το σχολείο και τους παιδαγωγούς του!

Κράτα το

About Author

Μοιραστείτε το :