
Περί Ambassador ο λόγος
Τις προάλλες, βρήκα τυχαίως μήνυμα στο Instagram -και λέω τυχαίως γιατί με το Instagram δεν έχουμε ακόμα πολλά πολλά- από μια εταιρεία που με ρωτούσε αν ενδιαφέρομαι να γίνω Ambassador στο προϊόν της!
Ξέρω τι σκέφτεσαι, καταρχάς, σε βλέπω που γελάς!
Κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα! Ψέματα να σου πω; Αφού δεν πολυασχολούμαι, καμιά φωτογραφία να βάλω στη χάση και τη φέξη! Οπότε λογική η σκέψη “πού πας ρε Καραμήτρο που οι followers σου στο Instagram χωράνε στο σαλόνι σου -λέμε τώρα-, που δεν ξέρεις να ανεβάσεις ένα story, που σου στέλνουν μήνυμα και το βλέπεις μετά από μέρες! Σιγά μη γίνεις και Influencer!”!
Στη συνέχεια, η δεύτερη σκέψη ήταν “μήπως είναι μούφα / μου κάνουν πλάκα;” Φοβερή αυτοπεποίθηση, ναι, ναι, μου περισσεύει να σου δώσω λίγη, αν χρειάζεσαι!
Σε κάθε περίπτωση είπα να την ψάξω την εταιρεία, να ‘ναι καλά η Google, να δούμε περί τίνος πρόκειται! Ρίχνω μια ματιά λοιπόν και διαπιστώνω ότι, καλέ πρόκειται για ρολόγια και μάλιστα ακριβώς στο στιλ μου!
Τώρα αν με έχεις μάθει έστω και λίγο, θα ξέρεις ότι τρελαίνομαι για τζιτζιμπρίτζι, βραχιόλια, δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, αξεσουάρ ρε παιδί μου! Τα τζιτζιμπρίτζι, περιλαμβάνουν και τα ρολόγια, εννογιότανε αυτό!
Οπότε, αποδέχτηκα την πρόταση, είπα να μη δώσω σημασία στις ταμπέλες κι ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει!
Άρχισα να χαζεύω λοιπόν, για να δω ποιο ρολόι μου κάνει περισσότερο κλικ, για να το αποκτήσω! Τα ήθελα όλα, δεν μπορούσα να διαλέξω, πόσο κλασσική εγώ και πόσο με κουράζω με κάτι τέτοια.
Διάλεξα ένα μετά από αρκετή ώρα, παίρνοντας τη γνώμη του κοινού, η οποία με μπέρδεψε περισσότερο. Φυσικά την ώρα που αγόραζα, ταλανιζόμουν ταυτόχρονα από την αμφιβολία μήπως το δεύτερο, το τρίτο, το τέταρτο που επίσης είχα ξεχωρίσει μου άρεσαν περισσότερο και μήπως έπρεπε να έχω τελικά επιλέξει ένα άλλο.
Τέτοια είμαι, τι να με κάνω. Αν δεν το ζαλίσω για να πάρω μια απόφαση και αυτή με αμφιβολία, δε γίνεται!
Που λες, εμένα δε με λες και κλασσική γυναίκα, αυτή του στερεότυπου που τη θέλει να γυρνάει στα μαγαζιά με τις ώρες και να κοιτάζει με ευχαρίστηση τις βιτρίνες (window shopping) ή να ψωνίζει ασταμάτητα (Shopping therapy). Αντιθέτως, βαριέμαι κι αυτό στην καλύτερη περίπτωση, στη χειρότερη το θεωρώ βασανιστήριο.
Ο μόνος τρόπος για να ψωνίσω, είναι να έρθει το ίδιο το αντικείμενο να με κουτουλήσει, να μπει μπροστά στα μάτια μου και να μου πει «σου αρέσω; Θες να με αγοράσεις;». Στο τυχαίο και το μοιραίο γίνονται τα ψώνια μου και όχι στο επί τούτου.
Ή θα περπατάω και θα περάσω μπροστά από βιτρίνα καταστήματος και θα δω επιτόπια κάτι που μ’ αρέσει και θα το αγοράσω χωρίς να το δοκιμάσω ή θα σερφάρω, θα το δω και θα το παραγγείλω. Όπως τώρα καλή ώρα!
Έριξα φυσικά και μια περαιτέρω ματιά, να δω, ποιοι είναι και τι κάνουν οι άλλοι Ambassadors, αν υπάρχει κανείς από Ελλάδα κλπ. Υπάρχουν και παραυπάρχουν! Είδα καταπληκτικές φωτογραφίες με το ρολόι σε πρώτο πλάνο φορεμένο από νεαρά άτομα με αξιοζήλευτη εμφάνιση και χιλιάδες followers!
Λέω να μην πτοηθώ! Άλλωστε το ρολόι το αγόρασα!
Τόση ώρα σου μιλάω εν τω μεταξύ και δεν έχω αναφέρει την εταιρεία. Τι μικρή λεπτομέρεια! Μιλάμε για την Capitola! Τη γνωρίζεις; Πώς σου φαίνεται;
ΥΓ1.: Αν σου κινήσει το ενδιαφέρον κάποιο ρολόι αυτής της εταιρείας, μίλησέ μου και θα σου πω τι και πώς, να έχεις και έκπτωση! Βασικά, στο λέω τώρα: Με τον κωδικό: NOUAZETA, έχεις έκπτωση 15%!
ΥΓ2. Βρε λες; Να έρθει η στιγμή που θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω Ambassador? Πριγκίπισσα το πρόλαβε άλλη!
Σε φιλώ και σου δείχνω το καινούριο μου ρολόι!
About Author

